Czy warto inwestować w ulotki w formacie DL?

Ulotki w formacie DL to nic innego jak kartka A4 złożona na trzy części. Jest to optymalna wielkość dla osób, które chcą umieścić sporą ilość tekstu. Z pewnością na takim formacie zmieści się nie tylko więcej tekstu, ale również grafik. W dodatku istnieje możliwość zadrukowania dwóch stron, co oznacza, że do wykorzystania jest jeszcze większa ilość powierzchni. Dla wielu osób taka ilość miejsca do zadruku nie będzie przydatna. Istnieje jednak wiele przedsiębiorstw, które pragną na ulotce przekazać możliwie najwięcej treści.

 

Gdzie stosowane są ulotki DL?

 

Ulotki o formacie DL są na tyle uniwersalne, że można spotkać je w niemal każdej branży. W tym temacie nie ma ograniczeń – taką formę promocji wykorzystują zarówno salony kosmetyczne, sklepy, restauracje, hotele, a także wiele innych obiektów. Sprawdzają się wszędzie tam, gdzie chcemy przekazać odbiorcy szczegółowe dane na temat oferty. Ulotki Dl sprawdzają się oczywiście nie tylko podczas reklamy własnej działalności. Za ich pomocą możemy wypromować np. wydarzenie, które będzie działo się w okolicy. Z pewnością można na nich umieścić wszystkie najważniejsze punkty programu. Niemal każdy z nas spotkał się z taką formą promocji. Mogłoby się wydawać, że jest to format mało praktyczny, ale nic bardziej mylnego. Z uwagi na to, że ulotka składana jest na kilka części, odbiorca bez problemu wrzuci ją do plecaka, czy też torebki. Nie ma obawy, że rozmiar jest zbyt duży, przez co większość potencjalnych klientów nie zabierze ulotki ze sobą.

Jak stworzyć ulotkę DL?

 

Projekt ulotki DL nie jest łatwym zadaniem. Oczywiście można spróbować swoich sił, ale jeśli nie posiadamy wystarczającego doświadczenia, czy też wiedzy, to stracimy wyłącznie czas oraz pieniądze. Liczy się każdy szczegół. Należy mieć świadomość, że relatywnie duży format wymaga większych umiejętności z zakresu projektowania tego typu materiałów promocyjnym. Nie wystarczy jedynie wrzucić do projektu, jak największej ilości treści. Takiej ulotki i tak najprawdopodobniej nikt nie przeczyta.
Najlepszą opcją jest zlecenie projektu profesjonalnemu grafikowi. Wyspecjalizowana osoba stworzyła już minimum kilkadziesiąt rozmaitych ulotek dla przedsiębiorstw z różnych branż. Nasza ulotka będzie nie tylko interesująca dla odbiorcy, ale również dopracowana pod względem technicznym. Zostanie zachowana równowaga pomiędzy ilością zamieszczonej treści oraz grafiki. Wszystko po to, aby akcja marketingowa przyniosła oczekiwane efekty. Tylko taka inwestycja będzie opłacalna dla przedsiębiorstwa.

Gdzie wydrukować ulotkę DL?

Posiadając projekt ulotki przychodzi czas na jej wydruk. Warto pamiętać, że tylko nowoczesne urządzenia oraz wysokojakościowe komponenty pozwolą otrzymać materiały, które będą zgodne z projektem. Odpada więc wydruk w warunkach amatorskich. Jedyną słuszną opcją jest skorzystanie z usług drukarni. Zwykle dzieje się tak, że w najbliższej okolicy nie mamy żadnej drukarni godnej zaufania.

Komfortowym oraz bezproblemowym rozwiązaniem są drukarnie online. Złożenie zamówienia jest naprawdę proste, a wszystkie dzieje się intuicyjnie. Formularz zamówienie jest na tyle rozbudowany, że z pewnością znajdziemy w nim wszystkie interesujące nas opcje. Każdy zleceniodawca może zdecydować o m.in. rodzaju papieru, gramaturze papieru, kolorach, czy też uszlachetnieniu.

Uszlachetnienie ulotek DL to opcja dodatkowo płatna, jednak dzięki temu możemy zyskać produkt, który będzie unikatowy oraz prestiżowy. Zwykle stosowany jest lakier dyspersyjny, który stanowi dodatkową powłokę ochronną. Powierzchnia ulotki jest trwalsza – nie ściera się, ani nie rysuje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *