
Plexi to jeden z najpopularniejszych materiałów używanych w tworzeniu reklam zarówno wewnętrznych jak i wewnętrznych. Jest to szkło akrylowe, które jest przezroczyste i doskonale sprawdza się jako element dekoracji oraz reklamy. Nadruk na plexi wykonywany jest w technologii UV i prezentują się one wyjątkowo nowocześnie i oryginalnie.
Nadruk na plexi – zalety
- Produkty wykonane z plexi są całkowicie bezpieczne dla środowiska. Polimery nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że wykonane elementy możemy umieścić w zamkniętym pomieszczeniu, gdzie przez wiele godzin przebywają klienci lub pracownicy
- Nadruk na plexi ma bardzo wysoką odporność na blaknięcie, dzięki czemu doskonale prezentuje się przez długi czas
- Plexi jest odporne na wilgoć oraz wpływ wysokich temperatur, dzięki czemu jest świetnym materiałem do tworzenia zewnętrznej reklamy
- Nadruk na plexi jest bardzo wytrzymały, nie odpryskuje oraz nie zmywa się
- Po nadrukowaniu projektu plexi nie musi schnąć, co pozwala na szybką obróbkę
- Kolory są doskonale odwzorowane, dzięki czemu każdy projekt prezentuje się profesjonalnie i ciekawie
Gdzie wykonać nadruk na plexi
Nadruk na plexi ma wiele zalet jednak wymaga sporo doświadczenia i wprawy. Realizacja projektu wymaga nie tylko nadrukowania treści, grafik czy kolorów, ale również przycięcia do pożądanego kształtu oraz nawiercenia odpowiednich otworów. To wszystko sprawia, że należy wybrać firmę, która specjalizuje się w tego typu realizacjach.
Jak wykorzystać plexi
- Doskonale sprawdzi się na stoiskach podczas targów, konferencji oraz szkoleń
- Najczęściej elementy z plexi możemy spotkać oraz biurach jako dekorację lub reklama
- Odporność na czynniki atmosferyczne sprawia, że doskonale sprawdzi się jako szyldy, tablice informacyjne lub elementy podświetlane
- Plexi często wykorzystywane w sklepach firmowych zarówno jako dekoracja, jak i element promocji firmy
Plexi to bardzo ciekawy materiał, który doskonale sprawdza się w reklamie oraz podczas tworzenia dekoracji. Świetnie sprawdzi się zarówno w przestrzeniach biurowych jak i prywatnych. Należy jednak pamiętać o ciekawym i oryginalnym projekcie oraz o wyborze drukarni, która doskonale zna się nie tylko na technologii UV, ale również na dalszych pracach potrzebnych do stworzenia gotowego produktu.