Kiedy zamówić kalendarz?

Jak wiadomo kalendarze reklamowe to jedne z najlepszych i najczęściej używanych nośników reklamy. Doskonale sprawdzają się przede wszystkim dlatego, że są bardzo użyteczne. Dodatkowo nie są zobowiązującym prezentem i możemy je przekazać przy każdej okazji klientom, pracownikom lub partnerom biznesowym.

Oczywiście najczęściej zamawiamy kalendarze firmowe pod koniec każdego roku. W ten sposób zapewniamy sobie możliwość wręczenia ich jako formę upominku świątecznego.

Ale czy tylko w tym czasie możemy zamówić kalendarze firmowe? Oczywiście, że nie. Obecnie każda z drukarni, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, daje możliwość przygotowania kalendarzy reklamowych wg potrzeb. Wybór pierwszego miesiąca w drukowanym kalendarzu zależy od nas. Jest to o tyle wygodne, że daje nam możliwość sprezentowania kalendarzy firmowych w każdej chwili.

Jest to wygodne na przykład w wypadku firm i osób pracujących w branżach związanych z oświatą. Wiadomo, że tam czas jest liczony od września do czerwca tak jak zaczyna się i kończy rok szkolny. W przypadku tego typu klientów to właśnie w tym czasie najbardziej są doceniane i przydatne tego typu upominki.

Jak długo trzeba czekać na kalendarze reklamowe

Kolejną sprawą jest termin zamówienia kalendarzy. Nawet jeżeli zależy nam na klasycznych kalendarzach, rozpoczynających się od stycznia należy uwzględnić fakt, że wiele firm będzie składało podobne zamówienia w tym samym czasie. Kalendarze firmowe są jedną z najlepszych form reklamy, umieszczane w biurze lub w domu prezentują nasze logo przez cały rok. I w związku z tym zamawiają je prawie wszystkie firmy. Dlatego nie warto zostawiać projektowania i zamawiania ich na koniec roku. Już w lecie możemy przygotować projekt kalendarzy, a następnie zlecić wykonanie drukarni. Możemy wtedy mieć pewność, że zostaną one dobrze przemyślane i przygotowane oraz że nie będzie żadnych opóźnień w realizacji i dostawie. Dodatkowo drukarnia, nie będąc zbyt obciążona wieloma zamówieniami, będzie w stanie dokładnie przyjrzeć się naszemu projektowi i w razie potrzeby podpowiedzieć inne, lepsze rozwiązania.

Zamawiając kalendarze wcześniej dajemy sobie również czas na przygotowanie dodatków do nich, jak na przykład kartki z życzeniami czy bony upominkowe.

W każdym biznesie dobre planowanie to podstawa. Dlatego nawet w przypadku upominków warto wcześniej zaplanować działania, realizację oraz odpowiednio dobrać rodzaj produktu do danego klienta.