
Koperty firmowe to bardzo ważny element budowania marki. Warto zadbać, aby korespondencja wychodząca z naszej firmy była profesjonalnie przygotowana, a dodatkowo spełniała funkcję reklamową. Zawartość koperty to dopiero kolejny etap zapoznania się z korespondencją przez odbiorcę. W pierwszej kolejności widzi on kopertę. Dlatego też jej wygląd ma kluczowe znaczenie w działaniach marketingowych firmy. Warto zadbać o profesjonalny wygląd kopert. Druk kopert zapewnia nam możliwość przygotowania i nadrukowania dowolnego projektu. Warto z tych możliwości skorzystać i stworzyć idealny nośnik reklamy.
Zalety kopert z nadrukiem
- Dzięki dobrze zaprojektowanym kopertą z użyciem ciekawej grafiki zbudujemy pozytywny wizerunek firmy, która dba o każdy szczegół.
- Koperty z nadrukiem na pewno wyróżnią nas na tle konkurencji i zapewnią naszej firmie rozpoznawalność
- Tego typu materiały promocyjne wpłyną pozytywnie na ocenę naszej firmy już od pierwszego spojrzenia odbiorcy
- Koperty z nadrukiem na pewno zachęcą odbiorcę do zapoznania się oferta naszej firmy oraz z profilami w mediach społecznościowych
Rodzaje kopert
- Pionowe, poziome oraz kwadratowe
- Papier klasyczny lub recyklingowy szary
- Koperty z okienkiem lub bez
Warto skorzystać z możliwości zamówienia kopert z papierem firmowym. Dzięki temu zapewnimy naszej firmie zestaw, który sprawi, że nasza marka będzie rozpoznawalna, a odbiorcy na pewno docenią dbanie o szczegóły.
Jak dobrać koperty do dokumentów różnej wielkości
- Arkusz A4 pasuje do koperty C4
- Arkusz C6 do koperty A6
- Koperty K45 może służyć do przesyłania kwadratowych katalogów w formacie 120 x 120 mm.
Możliwości wyboru kopert jest wyjątkowo dużo. Niezależnie od branży oraz od wielkości każda firma powinna mieć w swoim wyposażeniu koperty firmowe. Pomimo, że większość korespondencji obecnie wysyłana jest drogą elektroniczną to w dalszym ciągu najważniejsze pisma oraz oferty przesyłamy w wersji papierowej. Warto skorzystać z takiej możliwości i poza przesłaniem listu zareklamować naszą firmę.