Najlepsze stojaki na ulotki – sprawdź!

Jeśli ulotki są jednym ze sposobów na reklamowanie Twojej firmy, to z pewnością przydadzą Ci się na nie dobre stojaki. Czym powinien charakteryzować się stojak na ulotki? Dlaczego ważny jest jego rozmiar? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Ulotka to pewnego rodzaju wizytówka firmy – zawiera podstawowe informacje o niej, przedstawia ofertę i bardzo często zdjęcia czy grafiki związane z firmą. Skoro rola ulotki jest tak ważna, to warto ją odpowiednio zaprezentować klientowi. Organizery na ulotki i standy pomagają utrzymać porządek, zachęcają klienta do korzystania z ulotek, a przede wszystkim pokazują profesjonalne podejście firmy i dbałość o szczegóły.

Zalety stojaków na ulotki reklamowe

Choć mogłoby się wydawać, że to tylko dodatek do materiałów reklamowych, w rzeczywistości stojaki mają bardzo ważną funkcję. Osoby, które nie są do końca przekonane co do zakupu stojaka, być może zmienią zdanie, kiedy zdadzą sobie sprawę, ile korzyści niesie ze sobą inwestycja w stojak reklamowy na ulotki.

Zarówno standy, jak i małe kieszenie na ulotki, są w pełni przenośne. Dzięki temu wystarczy kupić takie produkty jeden raz i można używać ich w wielu miejscach i w różnych sytuacjach. Nadadzą się zarówno do postawienia w siedzibie firmy, jak i do zabrania na targi, konferencje czy festiwale w innych miastach. Odpowiednio dobrany stojak nie tylko ładnie zaprezentuje ulotki, ale także zabezpieczy je przed zniszczeniem czy zgubieniem.

Stojak na ulotki może być wykonany z metalu, drewna czy tworzywa sztucznego. Standy różnią się wyglądem i wielkością, więc znalezienie odpowiedniego do charakteru firmy czy wystroju wnętrza nie będzie zbyt trudne.

Jaki stojak na ulotki wybrać?

Szukając odpowiedniego stojaka musisz zaplanować, jak i gdzie będzie on używany. Czy ma np. zdobić recepcję, stać na biurku pracownika, wyjeżdżać na targi i konferencje? Takie kryteria pozwolą Ci zdecydować, jaki rozmiar stojaka będzie najlepszy, czy bardziej przydadzą się małe kieszonki na ulotki, czy duże standy, stojak składany czy ze stałą konstrukcją. Oczywiście ważne są także wielkość i kształt ulotek – kieszenie nie mogą być za małe, ani też za duże, bo ulotki mogą się w nich „przewracać” i wyglądać niechlujnie.

Zwróć uwagę na to, czy stojak jest stabilny i porządnie wykonany. Standy o stabilnej, cięższej konstrukcji nadadzą się do użytku nie tylko w lokalu, ale także np. na imprezach plenerowych. Taki stojak powinien posiadać dodatkowo zabezpieczenie przed przypadkowym złożeniem i odpowiednie kieszenie – takie, z których ulotki nie wypadną przy lekkim podmuchu wiatru. Dość ważną kwestią, szczególnie przy stojakach, które będą „podróżować” z ulotkami, jest łatwość ich składania i rozkładania. Im szybciej można to zrobić, tym lepiej.

Gdzie kupić stojak na ulotki?

Najprostszym rozwiązaniem jest zamówienie stojaka przez internet. Oferty sprzedaży stojaków w niskiej cenie z łatwością znajdziemy na portalach ogłoszeniowych, jednak taki zakup może wiązać się z ryzykiem, że produkt jest uszkodzony lub posiada jakieś ukryte wady. Lepiej skorzystać z usług profesjonalnej firmy, która zajmuje się sprzedażą artykułów biurowych i reklamowych. Dobra firma powinna zaoferować dostawę i zadbać o to, by produkty dotarły bez żadnych uszkodzeń.

Inną opcją jest wykonanie stojaka na ulotki według indywidualnego projektu. Niektóre firmy tworzą takie ulotki od podstaw i dostosowują wymiary i inne parametry do potrzeb klienta. Na takich standach można też wygrawerować np. logo firmy, która zamawia stojak.

Jeśli potrzebujesz stojaka na ulotki jednorazowo, np. przy okazji udziału w konferencji, nie musisz go kupować. Opcją idealną w takich sytuacjach jest skorzystanie z wypożyczalni akcesoriów reklamowych.