Popularne ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne to coraz bardziej popularny sposób na stworzenie doskonałej reklamy dla swojego przedsiębiorstwa. Najczęściej możemy je spotkać w różnego rodzaju sklepach. Zatem czym dokładnie są tego typu produkty i dlaczego warto zdecydować się właśnie na tą formę marketingu?

Co to są ulotki promocyjne?

Ulotka promocyjna, nazywana także bardzo często gazetką reklamową to nic innego jak specjalny druk, który służy celom informacyjnym. Jest on przeznaczony do szybkiego rozpowszechniania treści. Objętość wspomnianej ulotki odpowiada wielokrotności 4 lub 8, a także 16 stron. Odbiorca takiej gazetki promocyjnej ma możliwość wielokrotnego korzystania z niej. Ponadto w kontaktach z jej nadawcą odbiorca ma prawo do powoływania się dane w niej zawarte.

Należy mieć świadomość, iż do głównych funkcji takiej ulotki promocyjnej zalicza się między innymi prezentacja produktów dostępnych w danym hipermarkecie. Obecnie taka forma promocji uznawana jest za jedno z najbardziej obszernych źródeł, z których potencjalny klient może dowiedzieć się o największych promocjach w danym hipermarkecie. Zatem w jaki sposób można zaprojektować tego typu ulotkę?

W jaki sposób projektuje się ulotki promocyjne?

Projektem ulotek promocyjnych zajmują się w głównej mierze specjalne przedsiębiorstwa. Są to profesjonaliści którzy nie tylko doskonale znają prawa oraz aktualne trendy na rynku, ale także nie jest im obca psychologia sprzedaży.

Warto pamiętać, iż znajomość podstaw psychologii jest bardzo ważna podczas projektu takich materiałów reklamowych. Powinniśmy zdawać sobie sprawę z tego, iż projektując daną ulotkę promocyjną na początku należy wybrać odpowiednie zdjęcia, ponieważ oko w sposób naturalny selekcjonuje rejestrowany materiał.

Wiele osób biorąc do ręki taką ulotkę nie zajmie się jej treścią, tylko przede wszystkim sporzy na zdjęcia. Jeżeli będą one atrakcyjne z pewnością przeczyta materiał. Kolejno istotne są hasła które także powinny być przyciągające. Warto także dodać rysunki i schematy. Z psychologicznego punktu widzenia przecięty klient dopiero na końcu poświęci uwagę głównemu tekstowi zawartemu w materiale promocyjnym. Opisana kolejność jest stosowana przez wielu twórców takich ulotek i często określana jest mianem świadomego projektowania. Zatem ile może kosztować taki projekt?

Ile może kosztować projekt ulotek promocyjnych?

Koszt projektu ulotek promocyjnych może być bardzo różnorodny. Przede wszystkim jego cena jest uzależniona między innymi od ilości stron, jakie posiada dany materiał reklamowy oraz od formatu. Jednak przeciętny projekt takiego materiału reklamowego może nas kosztować od 600 złotych.

Jakie informacje powinna zawierać ulotka promocyjna?

Typowa ulotka promocyjna powinna zawierać wszelkie informacje dotyczące asortymentu, który aktualnie jest w promocji w danym hipermarkecie. Wiele osób decyduje się na zakup wybranego towaru tylko i wyłącznie gdy będzie on w promocji. Bardzo istotne jest umieszczenie przede wszystkim cen promocyjnych. Jednak ważne jest aby zawrzeć daty od kiedy dana promocja jest ważna oraz którego się kończy.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *