Ulotka jest jednym z popularniejszych nośników reklamy firm z każdej branży. Zanim rozpoczniemy druk ulotek szkoły językowej należy ją zaprojektować i przemyśleć jakie informacje i w jakiej formie chcemy umieścić. Na małej powierzchni ulotek powinny znaleźć się informacje niezbędne, ale wystarczające aby zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z naszej oferty edukacyjnej. Poniżej podpowiadamy jakie elementy koniecznie muszą znaleźć się na ulotce, aby skutecznie zwiększać liczbę kursantów na szkoleniach językowych.
Nazwa szkoły i dane kontaktowe – ulotki, które pozwolą Cię znaleźć
Najlepiej zapamiętujemy to co rzuci się nam w oczy jako pierwsze. Nawet kiedy potencjalny klient zgubi ulotkę zaraz po przeczytaniu jest szansa, że zapamięta nazwę wypisana dużą czcionką u góry ulotki. Pamiętając nazwę firmy łatwo znaleźć więcej danych na przykład w wyszukiwarce internetowej. Jeżeli przyszły kursant nie zgubi ulotki umieszczone na niej podstawowe dane kontaktowe jak adres mailowy i numer telefonu umożliwią kontakt w sprawie szczegółów. Adres strony internetowej i lokalizacja szkoły stacjonarnej są również pomocne. Dzięki temu osoba zainteresowana ofertą będzie mogła znaleźć szkołę i finalnie zapisać się na kurs.
Zakres usług i terminy – ulotki, które działają
Planując druk ulotek (https://www.drukomat.pl/ulotki) należy zastanowić się jak jasno i zwięźle przekazać najważniejsze informacje dotyczące oferty. Najważniejsze z nich to intensywności kursów, poziomu zaawansowania, liczebności grup i terminów odbywania się zajęć. To ważne kwestie dla osób poszukujących odpowiedniego szkolenia językowego. Dzięki temu potencjalny uczeń z ulotki dowie się, że szkoła organizuje dokładnie taki kurs jakiego szuka. Zamieść też informacje o terminie zapisów. Wykonaj druk ulotek odpowiednio przed tym terminem. Daje to czas na ich dystrybucję oraz sprawia, że są aktualne.
Druk ulotek – traf do idealnych klientów
Druk ulotek wiąże się nie tylko z przygotowaniem tekstu na ulotki, ale także na zaprojektowaniu grafiki. Nawet jasne informacje o bardzo atrakcyjnej ofercie na ulotce nie wystarczą żeby przyciągnąć klientów. Kolorystyka nawiązująca do logo szkoły językowej i styl odpowiedni dla grupy docelowej grupy sprawią, że ulotki idealnie spełnią swoją rolę.