Koperty firmowe dostosowane do branży

Wymiary kopert

Koperty firmowe to bardzo ważny element budowania marki. Warto zadbać, aby korespondencja wychodząca z naszej firmy była profesjonalnie przygotowana, a dodatkowo spełniała funkcję reklamową. Zawartość koperty to dopiero kolejny etap zapoznania się z korespondencją przez odbiorcę. W pierwszej kolejności widzi on kopertę. Dlatego też jej wygląd ma kluczowe znaczenie w działaniach marketingowych firmy. Warto zadbać o profesjonalny wygląd kopert. Druk kopert zapewnia nam możliwość przygotowania i nadrukowania dowolnego projektu. Warto z tych możliwości skorzystać i stworzyć idealny nośnik reklamy.

Zalety kopert z nadrukiem

  •         Dzięki dobrze zaprojektowanym kopertą z użyciem ciekawej grafiki zbudujemy pozytywny wizerunek firmy, która dba o każdy szczegół.
  •         Koperty z nadrukiem na pewno wyróżnią nas na tle konkurencji i zapewnią naszej firmie rozpoznawalność
  •         Tego typu materiały promocyjne wpłyną pozytywnie na ocenę naszej firmy już od pierwszego spojrzenia odbiorcy
  •         Koperty z nadrukiem na pewno zachęcą odbiorcę do zapoznania się oferta naszej firmy oraz z profilami w mediach społecznościowych

Rodzaje kopert

  •         Pionowe, poziome oraz kwadratowe
  •         Papier klasyczny lub recyklingowy szary
  •         Koperty z okienkiem lub bez

Warto skorzystać z możliwości zamówienia kopert z papierem firmowym. Dzięki temu zapewnimy naszej firmie zestaw, który sprawi, że nasza marka będzie rozpoznawalna, a odbiorcy na pewno docenią dbanie o szczegóły.

Jak dobrać koperty do dokumentów różnej wielkości

  •         Arkusz A4 pasuje do koperty C4
  •         Arkusz C6 do koperty A6
  •         Koperty K45 może służyć do przesyłania kwadratowych katalogów w formacie 120 x 120 mm.

Możliwości wyboru kopert jest wyjątkowo dużo. Niezależnie od branży oraz od wielkości każda firma powinna mieć w swoim wyposażeniu koperty firmowe. Pomimo, że większość korespondencji obecnie wysyłana jest drogą elektroniczną to w dalszym ciągu najważniejsze pisma oraz oferty przesyłamy w wersji papierowej. Warto skorzystać z takiej możliwości i poza przesłaniem listu zareklamować naszą firmę.