blog serwisu wydrukujulotke.pl

Blog serwisu

Kiedy warto zainwestować w ulotki z kalendarzem?

Ulotki z kalendarzem to praktyczny element promocji, który może okazać się o wiele skuteczniejszy, niż standardowe broszury. Wykorzystując tego rodzaju materiały promocyjne można zaobserwować znaczący wzrost zainteresowania wśród odbiorców. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że kalendarz jest tym, co warto mieć w zasięgu wzroku. Ogromna ilość osób nie kupuje kalendarzy (w myśl zasady, że dostępny jest on w urządzeniach elektronicznych). W przypadku, gdy mamy go pod ręką okazuje się, że o wiele wygodniej korzystać nam z klasycznego, papierowego rozwiązania. Tyczy się to w szczególności osób pracujących w biurze, ale nie tylko.

Czytaj dalej „Kiedy warto zainwestować w ulotki z kalendarzem?”

Dlaczego nie warto korzystać z generatorów materiałów graficznych?

Generatory materiałów graficznych cieszą się dużą popularnością. Przede wszystkim są proste w obsłudze i umożliwiają stworzenie atrakcyjnych wizualnie treści nawet w przypadku osób, które zupełnie nie znają się na projektowaniu i grafice komputerowej. Wiele generatorów jest ponadto darmowych, co z pewnością w dużej mierze przyczynia się do ich popularności. Osoby, które potrzebują ulotek, wizytówek czy logotypów często wybierają więc generatory, zamiast zainwestować w profesjonalnego grafika. Jest to duży błąd, gdyż skorzystanie z usług profesjonalisty ma wiele zalet. Dlaczego więc nie warto korzystać z generatorów dostępnych w sieci?

Czytaj dalej „Dlaczego nie warto korzystać z generatorów materiałów graficznych?”

Ulotki – sposób na reklamę dla dietetyka

Zawód dietetyka stał się w ostatnich latach bardzo popularny. Co więcej, popyt na jego usługi stale rośnie. Ludziom coraz bardziej zależy na zdrowym odżywianiu i utrzymaniu szczupłej sylwetki, dlatego chętnie zwracają się o pomoc do dietetyka.

W jaki sposób początkujący dietetyk może zdobyć pierwszych klientów, jeśli na rynku działa już wielu specjalistów z jego branży? Odpowiedni marketing to w jego przypadku absolutna podstawa! Musi zadbać o skuteczną reklamę, która dotrze do wielu potencjalnych klientów i zachęci ich do skorzystania z jego usług.

Czytaj dalej „Ulotki – sposób na reklamę dla dietetyka”

Czy warto inwestować w ulotki w formacie DL?

Ulotki w formacie DL to nic innego jak kartka A4 złożona na trzy części. Jest to optymalna wielkość dla osób, które chcą umieścić sporą ilość tekstu. Z pewnością na takim formacie zmieści się nie tylko więcej tekstu, ale również grafik. W dodatku istnieje możliwość zadrukowania dwóch stron, co oznacza, że do wykorzystania jest jeszcze większa ilość powierzchni. Dla wielu osób taka ilość miejsca do zadruku nie będzie przydatna. Istnieje jednak wiele przedsiębiorstw, które pragną na ulotce przekazać możliwie najwięcej treści.

Czytaj dalej „Czy warto inwestować w ulotki w formacie DL?”

Ulotki cateringowe dla firm – jak je zaprojektować?

Reklama jest dźwignią handlu – to stwierdzenie funkcjonuje w naszej społeczności od lat, jednak prawdziwość przesłania nie zmieniła się ani trochę. Zakładając własną działalność gospodarczą warto pomyśleć o przygotowaniu odpowiedniej reklamy, która trafi do właściwego odbiorcy. Jedną z popularniejszych, a zarazem skutecznych form przekazu niezmiennie są ulotki reklamowe. Jeśli Twoim pomysłem na biznes jest firma cateringowa, ten artykuł jest dla Ciebie! W jednym miejscu zebraliśmy najistotniejsze informacje na temat ulotek cateringowych.

Czytaj dalej „Ulotki cateringowe dla firm – jak je zaprojektować?”

Jaka powinna być ulotka dla restauracji?

Ulotki restauracji pełnią szereg różnorodnych funkcji, takich jak zachęcenie odbiorców do odwiedzenia lokalu, skorzystania ze specjalnej promocji czy rabatu, a wreszcie odwiedzenia strony internetowej czy fanpage’u na portalach społecznościowych. Czym jednak powinna się charakteryzować taka ulotka, aby nie zniknęła ona w morzu różnorodnych treści, które codziennie trafiają w ręce tysięcy odbiorców?

Czytaj dalej „Jaka powinna być ulotka dla restauracji?”

Nowoczesne ulotki – jak zaprojektować?

Niejednokrotnie jesteśmy nimi zasypywani podczas przechadzki po każdym z większych miast. Roi się od nich również w miejscowościach wypoczynkowych oraz w miejscach, które odwiedzane są tłumnie przez turystów. Ich głównym zadaniem jest zachęcenie nas do odwiedzenia konkretnego miejsca i zrobienia w nim zakupów czy zjedzenia posiłku. Mowa oczywiście o ulotkach. Co zrobić, by kampania reklamowa prowadzona za pomocą ulotek była skuteczna? Jak powinna wyglądać nowoczesna ulotka, która będzie skuteczniej budować pozycję naszej firmy? O tym opowiemy w dalszej części tekstu.

Czytaj dalej „Nowoczesne ulotki – jak zaprojektować?”