blog serwisu wydrukujulotke.pl

Blog serwisu

Czym są wizytówki Multiloft

Nowoczesna drukarnia online oferuje wiele możliwości związanych z projektowaniem oraz samym wydrukiem różnorodnych materiałów reklamowych. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku, jak np. multiloft, jesteśmy w stanie efektywnie kształtować wizerunek firmy w oczach klientów, poprzez oryginalny design oraz wysoką jakość poszczególnych akcesoriów w postaci ulotek, wizytówek, uniwersalnych broszur, plakatów oraz wielu innych gadżetów.  

 

Czym są wizytówki Multiloft ? 

 

Multiloft, to nazwa praktycznej technologii, z wykorzystaniem której możemy wykonać trwałe i estetycznie wyglądające wizytówki, pozwalające na wyróżnienie się spośród konkurencji w przypadku konkretnych branży. W przypadku tego typu rozwiązania, papier o odpowiednio dobranej gramaturze, nakładany w trzech osobnych warstwach, prezentuje się niezwykle jakościowo i profesjonalnie, robiąc na potencjalnych klientach duże wrażenie. Wizualny efekt, jaki otrzymujemy z połączenia dwóch warstw ozdobnego papieru białego oraz warstwy środkowej z papierem barwionym, świadczy o kreatywności oraz dbałości, z jaką nasza firma podchodzi do stawianych przed nią zadań. 

 

Wizytówka Multiloft a wersja standardowa – porównanie 

 

Składająca się zwykle z trzech warstw wizytówka, która nie wymaga klejenia, będzie odznaczała się wyjątkową trwałością oraz odpornością na zginanie, eliminując ryzyko nieestetycznego wrażenia, jakie mogą sprawić zagięte rogi w standardowych wersjach. W porównaniu z klasycznymi wizytówkami wersje multiloft dają dużo większą możliwość personalizacji, dzięki tworzeniu rozmaitych zestawień kolorystycznych, podkreślających stylistykę branży, w jakiej działa nasza firma. Trzy razy grubsze wizytówki w stylu Multiloft, z odpowiednio dobranymi czcionkami, pomysłowym designem oraz odpowiednio rozmieszczonymi elementami pomagają w odpowiedni sposób rozreklamować konkretne usługi, w efektywny sposób przekazując dane teleadresowe potencjalnemu odbiorcy. Wytrzymałą i stosunkowo elastyczną wizytówkę Multiloft możesz z powodzeniem włożyć do portfela czy kieszeni marynarki, bez obawy o jej uszkodzenie.

 

Profesjonalne wizytówki  Multiloft w drukarni online 

Wizytówka to obecnie nie tylko kartonik z suchymi informacjami dotyczącymi firmy, ale także element szerszego brandu, który ma za zadanie zrobić pozytywne pierwsze wrażenie. Format wielokolorowych wizytówek w stylu Multiloft z powodzeniem przyciąga uwagę, robiąc wrażenie nawet na najbardziej wymagających klientach. Postaw na rozwiązania z najwyższej półki, które w elegancki sposób wpisują się w stylistykę, na jakiej ci zależy. Technologia, bez klejenia na mokro, sprawia, że gadżety z powodzeniem służą nam przez jeszcze dłuższy czas. 

Profesjonalne wizytówki oraz inne materiały reklamowe w drukarni online umożliwiają szybką i dogodną personalizację, zgodną z naszymi oczekiwaniami. Odpowiednio dobrany rodzaj czy gramatura papieru, kolor, oraz umiejscowienie poszczególnych elementów na papierze, w praktyczny sposób przekazują najważniejsze informacje. 

 

Jak przygotowac baner do druku

Drukarnia online świadczy usługi związane z wykonywaniem druku wielkoformatowego oraz pomniejszych materiałów promocyjnych, pozwalających trafiać do szerokiego grona nowych, potencjalnych klientów. Estetycznie zaprojektowane banery reklamowe oraz inne akcesoria dają możliwość efektywnej promocji firm działających w rozmaitych branżach. W jaki sposób najlepiej przygotować profesjonalny baner do druku? Poniżej przedstawiamy kilka cennych informacji.

 

Projekt baneru reklamowego w nowoczesnym wydaniu 

 

Przed przystąpieniem do odpowiedniego formatowania baneru warto zwrócić uwagę na odpowiedni wygląd całego projektu, który w sposób jasny i przejrzysty powinien przekazywać takie informacje jak: 

  • chwytliwe i oryginalne hasło reklamowe,
  • logo firmy, jeżeli takowym dysponujemy,
  • odpowiednie dane do kontaktu. 

 

Wykonany z dbałością o detale oraz estetyczną szatę graficzną baner firmowy, o dopasowanej kolorystyce oraz wielkości czcionek, będzie efektywnie prezentował się z daleka, przyciągając uwagę potencjalnych osób zainteresowanych naszymi usługami. Grafik, wykonujący projekt banera powinien korzystać z palety barwnej w formacie CMYK, obsługiwanej przez urządzenia drukarskie, która zapewni odpowiednią intensywność koloru.  

 

Jak przygotować baner do druku? – podstawowe zasady 

 

Odpowiednie przygotowane projektu do druku przez grafika pozwala, bez zbędnych przeszkód, przystąpić do drukowania, które samo w sobie zajmuje stosunkowo niewiele czasu. Ważnym aspektem związanym z formatowaniem pliku, będzie w pierwszej kolejności, wydzielenie odpowiednio szerokich spadów (zwykle mającym minimum 20 mm), umożliwiających zachowanie estetycznych odstępów pomiędzy tekstem pisanym a krawędziami naszego banera. Odpowiednio oddalony od krawędzi tekst pisany nie zostanie w ten sposób przycięty w takcie wydruku. 

 

Ważnym aspektem druku wielkoformatowego będzie także odpowiednia rozdzielczość oraz sam format zapisywanych plików. W przypadku pierwszej wartości optymalna rozdzielczość będzie wynosić około 150 DPI. Im większy dystans oddzielający odbiorcę od baneru, tym mniejszą wartość rozdzielczości możesz wykorzystać. Najbardziej rekomendowanym formatem do zapisywania będzie z kolei PDF, JPG lub TIF w formie spłaszczonej. 

 

Jak przygotować baner do druku? Na co jeszcze zwrócić uwagę? 

 

Przygotowując baner, z odpowiednio dużą reklamą, należy pamiętać o tym, aby wszelkiego rodzaju gradienty czy przezroczystości spłaszczyć, a przed wydrukiem zamienić czcionki na krzywe. Tego typu działania zabezpieczają plik przed ewentualnym rozsypaniem się pliku. Za poprawność wydruku odpowiada także odpowiednia skala, z którą najlepiej jest pracować w formacie 1:1. W momencie, gdy planujemy bardzo duży format wydruku, plik może zostać zaprojektowany w mniejszej skali, z zachowaniem właściwej rozdzielczości grafik rastrowych. 

 

Kierując się odpowiednimi wskazówkami, przygotujesz baner do druku, unikając błędów, które mogą wpłynąć na obniżenie jakości twojego projektu. Postaw na usługi profesjonalnej drukarni i ciesz się efektywnymi materiałami reklamowymi. 

Jaki rodzaj pudełka produktowego z nadrukiem wybrać?

Pudełka produktowe z nadrukiem świetnie sprawdzają się jako opakowania produktów w sprzedaży zarówno stacjonarnej, jak i internetowej. W zależności od potrzeb dostępne są w różnych wariantach. Pośród jakich rodzajów pudełek produktowych można wybierać?

Pudełka produktowe – rodzaje

Oprócz standardowego podziału kartonów ze względu na ich gabaryty, pudełka na produkty różnią się od siebie budową i funkcjonalnością. Można wyróżnić cztery główne rodzaje pudełek produktowych: fasonowe, z wieczkiem, wysuwane, z uchwytem.

Pudełka fasonowe

Pudełka fasonowe to jedne z najpopularniejszych rozwiązań dostępnych na rynku (https://www.drukomat.pl/pudelka-fasonowe). Są one uniwersalne, funkcjonalne, trwałe i łatwe w złożeniu. Ich główną zaletą jest szybkość formowania i brak konieczności użycia taśmy, nożyczek lub innych akcesoriów. Pudełka fasonowe niemal same się składają i nie wymagają specjalnych umiejętności. Poszczególne elementy są do siebie dokładnie dopasowane zachodząc na siebie. Dzięki temu pudełka są dobrze zamknięte nawet bez dodatkowego klejenia.

Fasonowe pudełka produktowe – rodzaje:

  • Składaki – płaskie kartony do samodzielnego złożenia.
  • Automaty – z dnem formującym się automatycznie, co znacznie przyspiesza proces pakowania.
  • Owijki – karton składa się przez obracanie jednego z elementów. Najlepiej sprawdza się do pakowania płaskich produktów jak płyty, czy książki.

Pudełka fasonowe przechowuje się w płaskiej formie, co pozwala zaoszczędzić powierzchnię magazynową. Można spotkać je również w wersji z paskiem klejonym lub okienkiem. Często są wykorzystywane do pakowania butów, ubrań lub biżuterii.

Pudełka z wieczkiem

Ten rodzaj pudełek posiada dwie oddzielne części: górną i dolną. W części dolnej umieszcza się produkty i stanowi ona jego dno. Górna część to pokrywa, którą nakłada się na wierzch. Pudełka z wieczkiem elegancko się prezentują i świetnie nadają się jako pudełka ozdobne do pakowania prezentów lub ekskluzywnych produktów. Wieczko może być w całości zakryte lub posiadać okienko, przez które widać zawartość.

Pudełka wysuwane

Wysuwane pudełka składają się z części wewnętrznej oraz zewnętrznej. Wewnętrzna część jest otoczona pokrywką z czterech stron: na górze, na dole, z przodu, z tyłu. Boki pokrywki pozostają otwarte, aby można było wysunąć wewnętrzną część na zewnątrz. Takie pudełka dobrze sprawdzą się do pakowania zestawów kosmetyków i upominków. Posiadają one elegancki i estetyczny wygląd.

Pudełka z uchwytem

Pudełka z wbudowanym uchwytem prezentują się schludnie, a dzięki zamontowanej rączce można je wygodnie przenosić bez torby. Jest to dodatkowa zaleta w przypadku pakowania produktów, które mają posłużyć jako podarunek. Małe pudełka z uchwytem najczęściej służą do pakowania lżejszych produktów jak herbaty, kubki, kosmetyki. Większe mogą posłużyć na przykład do cateringu.

Wybierając pośród rodzajów pudełek produktowych, powinno się zwrócić uwagę na to co, jak i po co chce się zapakować. Jeśli potrzebny jest tylko karton do wysyłki, to wystarczy pudełko fasonowe. Do pakowania produktów prezentowych warto wybrać pudełka nie tylko funkcjonalne, ale również reprezentacyjne.

Jakie są rodzaje ulotek reklamowych?

Ulotki są jednym z najchętniej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, za pomocą których firma stara się dotrzeć do klienta. Dają wiele możliwości, a jednocześnie nie są kosztowne. Co warto wiedzieć o dostępnych rodzajach ulotek?

Formaty ulotek

Pierwszym krokiem jest wybór formatu ulotek. Dostępnych jest wiele wymiarów, w tym A3, A4, A5, A6, DL oraz DLx2. Najpopularniejsze rodzaje ulotek to te A5 i A6. Format A4 ma rozmiar kartki z bloku rysunkowego, A5 jest od niego o połowę mniejszy. Niektóre firmy oferują druk niestandardowo małych produktów, np. w formacie A7. Ulotki typu DL są wąskie, lecz długie, a ich forma sprawia, że sprawdzają się w przypadku kuponów rabatowych, zaproszeń lub spisów produktów. Jeśli firma chce przekazać więcej treści, powinna zdecydować się na format A3 lub A4. Tego typu ulotki wystarczy odpowiednio złożyć.

Ulotki proste i składane

Wyróżnić można także podział ulotek na proste i składane. Pierwsze z nich mają postać jednego arkusza papieru, zadrukowanego jedno- lub dwustronnie. Nie składają się, lecz mogą zostać poddane procesom introligatorskim mającym na celu ich uszlachetnienie lub bigowanie. Popularniejszym rodzajem ulotek są te składane, które uchodzą za atrakcyjniejsze i bardziej angażujące odbiorcę. Do ich zalet należą:

  • wygodny kolportaż,
  • niewielkie koszty produkcji,
  • skuteczna metoda reklamy,
  • większa powierzchnia na umieszczenie treści i elementów graficznych,
  • duży wybór formatów i falcowania.

W wyniku procesu falcowania papier zostaje złożony równolegle lub równolegle i prostopadle. Ulotki mogą być składane na pół raz, dwa razy, składane obejmująco (w roladkę lub w C), harmonijkowo (w Z), obwolutowo (w ołtarzyk) lub krzyżowo (w mapę).

Rodzaje papieru

Najpopularniejsze rodzaje ulotek to te drukowane na kredzie 130 g lub 170 g, matowej lub błyszczącej. Taka gramatura jest wystarczająca, by ulotka prezentowała się dobrze. Istnieje też możliwość stworzenia projektów wyższej jakości. Służą temu grubsze podłoża, np. kreda 250 g, 300 g, a nawet 350 g. Niektórzy decydują się wyróżnić poprzez druk ulotek na papierach ekologicznych pochodzących z recyklingu. Ci, którzy stawiają w pełni na rozwiązania ekonomiczne, mogą wybrać ulotki tańsze od tych produkowanych na tradycyjnym podłożu 130 g. Papier kredowy może mieć nawet gramaturę 90 g. Drukarnie oferują także zwykły papier offsetowy o tej samej gramaturze.

Uszlachetnienia

By ulotka zyskała większą odporność na wilgoć, opady lub promieniowanie UV, można zdecydować się na zastosowanie uszlachetnień. Do najpopularniejszych należą:

  • folia błyszcząca,
  • folia matowa,
  • lakier UV 3D wybiórczy – eksponuje elementy, np. czcionkę, poprzez pogrubienie ich,
  • H-UV Drip off – nadaje wybiórczo błyszczący efekt,
  • H-UV Soft Touch Coating – zabezpiecza przez powstawaniem na ulotce śladów palców i smug,
  • lakier High Gloss UV – nasyca kolory na ulotce poprzez zwiększenie ich połysku,
  • złocenie i srebrzenie – pozwalają uzyskać efekt premium.

O czym pamiętać przy projektowaniu ulotek?

Ulotka powinna swoim wyglądem odzwierciedlać założenia marki i przykuwać uwagę odbiorców. Dlatego w zależności od jej przeznaczenia firma musi wybrać odpowiedni format, rodzaj papieru, uszlachetnienia i zdecydować się na produkty proste lub składane. 

Potykacze z tablicą kredową

Kampania reklamowa ma wiele odsłon. Często zależy bowiem od branży i rodzaju usług jakie oferujesz, dlatego warto dobrze zastanowić się nad tym, jaka reklama będzie dobra dla Twojego przedsiębiorstwa. Plakaty wielkoformatowe, ulotki, banery, gazetki reklamowe, notesy czy tak pożądane przez klientów gadżety reklamowe z pewnością pomogą Ci odnieść sukces i niewątpliwie warto w nie inwestować. Dla właścicieli restauracji, barów i kawiarni obok nich, niezastąpione okazują się być potykacze reklamowe z tablicą kredową.

Potykacze reklamowe na Twojej drodze

Potykacze reklamowe, to tablice, które stawia się na chodniku przed wejściem do lokalu gastronomicznego. Mają one za zadanie zwrócić na siebie uwagę, i faktycznie tak się dzieje. Nie sposób jest przejść obok nich obojętnie tym bardziej, że bardzo często, poniekąd stoją nam na drodze. Stąd też ich niechwalebna nazwa. Najczęściej wybieranym rodzajem są potykacze do pisania kredą. Dzięki temu rozwiązaniu nie ma ograniczeń co do informacji, jakie będziesz na nich zawierać. Teraz wystarczy już tylko kreda i dobry pomysł na promocję.

Potykacz do pisania kredą – pisz i reklamuj się!

Niebywałą zaletą potykaczy z tablicą kredową jest całkowita dowolność treści jaką chcesz na niej zamieścić. Jedyne co potrzebujesz to duży zapas kredy i morze pomysłów na reklamę. Najczęściej na tego typu tablicach zamieszcza się zaproszenia do restauracji na danie dnia, informuje się o promocyjnej cenie kawy z wyśmienitym ciastem a ostatnim hitem są dodatkowo zamieszczane chwytliwe hasła reklamowe, które bawią i jednocześnie zachęcają do skorzystania z oferty. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby dołączyć do treści jakiś ciekawy rysunek, który z pewnością przykuje uwagę pieszego. Użyj swojej wyobraźni i stwórz oryginalną reklamę! Ponieważ potykacze reklamowe są dwustronne, masz jeszcze więcej pola do popisu. Dwie strony to dwa razy więcej reklamy dla Twojego lokalu. Na koniec dnia, potykacz można złożyć i schować do lokalu, aby nie niszczał i nie został skradziony.

 

Styrodur – do czego wykorzystać

Z pewnością nie raz zwróciły Twoją uwagę reklamy przestrzenne. Kolorowe litery a nawet loga firm stają się ozdobą ścian sklepów, restauracji, sklepów i stoisk targowych. Są codziennością, na którą nie sposób się nie natknąć. Co sprawia, że są tak popularne i chętnie stosowane jako reklama przestrzenna? Z czego są zrobione i dlaczego?

Styrodur w budownictwie i w reklamie

trudno uwierzyć, że materiał, z którego produkuje się reklamy przestrzenne to styrodur – tworzywo wykorzystywane w branży budowlanej. Jest cieńsze niż styropian ale równie lekkie, posiada właściwości izolacyjne i chroni przed wilgocią. Dlatego wykorzystuje się je izolacji budynków w szczególności zaś budowli, które wymagają cienkiej izolacji. Płyty Styroduru można łączyć ze sobą w grubsze arkusze dzięki czemu znalazły one zastosowanie w reklamie. Ich duża odporność na ściskanie i uszkodzenia mechaniczne sprawiają, że jest ona trwała i służy latami. Jest jeszcze coś, co sprawia, że styrodur jest tak cenionym tworzywem – ekologia. Materiał, który posiada właściwości samogaśnięcia i nadaje się w stu procentach do recyklingu jest bardzo pożądany wśród tych, którzy mają świadomość ekologiczną i dbają o losy naszej planety.

Gdzie zamówić reklamy przestrzenne ze styroduru?

Jeśli potrzebujesz szyldu czy też reklamy przestrzennej, warto zainwestować w styrodur. Jest podatny na obróbkę, dzięki czemu można mu nadać dowolny kształt, który będzie wykonany z niebywałą precyzją za pomocą specjalistycznych maszyn. Jest lekki i można go montować na ścianach, drzwiach, witrynach czy ściankach reklamowych. Jego powierzchnia jest gładka a farba idealnie się na niej rozprowadza oddając głębię i intensywność kolorów. To wszystko sprawi, że uzyskasz oryginalny i niepowtarzalny efekt. Reklamę przestrzenną zamówić możesz w drukarni internetowej, nie wychodząc z biura. Jedyne czego potrzebujesz, to projekt przygotowany zgodnie ze specyfikacją. Problemy i wątpliwości rozwiązać możesz na infolinii bądź na czacie. Zamawianie materiałów reklamowych jeszcze nigdy nie było tak proste i szybkie.

jaki format plakatu na koncert

Plakaty są jedną z najbardziej popularnych form reklamy, ale nie tylko. Ich treść może być bardzo różna. Oprócz promocji mogą też pełnić rolę czysto informacyjną, lub też edukacyjną. Bez względu jednak na to jaka jest ich wymowa, jedno jest pewne. Są widoczne i zawsze postrzegane przez człowieka. Gdziekolwiek jesteś – w galerii, w windzie, w kinie czy podczas drogi do pracy – plakaty są wszędzie i mimo woli zerkasz na nie. To z nich właśnie dowiesz się jaki jest najlepszy bank w kraju, gdzie zrobisz najtańsze zakupy, jaka jest najsmaczniejsza czekolada i gdzie kupić najnowocześniejszy telefon. Plakaty poinformują Cię nowej projekcji filmowej i o koncercie znanej na całym świecie kapeli. Jak zamówić plakat i dobrać jego wymiary? Od czego powinno to zależeć?

Na jakiej podstawie dobrać wymiary plakatu

Rozmiar organizowanej przez Ciebie kampanii musisz przede wszystkim dostosować do budżetu jakim dysponujesz i to głównie od niego będą uzależnione formaty plakatów. Zarówno druk plakatu wielkoformatowego jak i rezerwacja lokalizacji jego ekspozycji wiąże się z niemałym wydatkiem. Dlatego jeśli masz ograniczone środki finansowe, zainwestuj w mniejsze plakaty. Z pewnością równie dobrze spełnią one swoje zadanie. Innym czynnikiem warunkującym wymiary plakatu, jest ich treść. Jeśli reklamujesz lokalne wydarzenie, firmę czy produkt, zacznij od małych plakatów. Już te na wiatach przystankowych, w alejach i słupach reklamowych, docierają do bardzo dużej ilości odbiorców, dlatego też cieszą się tak dużym powodzeniem. Podświetlane wieczorem, dają widoczność Twojego plakatu dwadzieścia cztery godziny na dobę. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie dla megareklam. Bardzo często obserwować można na tych ogromnych siatkach reklamy sklepów, telefonów czy premier kinowych. Wykorzystywane są też do promowania wielkich wydarzeń, takich jak koncerty światowej sławy wykonawców. Wywieszone na ścianach wielkich budynków czy stadionów, z pewnością nie umkną niczyjej uwadze. Z plakatową kampanią z pewnością odniesiesz sukces.

Druk wielkoformatowy jak go wykorzystać

Reklama wielkoformatowa to reklama zewnętrzna jak sama nazwa wskazuje – wielkich rozmiarów. Codziennie widujesz je przemieszczając się miejskimi ulicami. Okazuje się że to bardzo szeroko rozumiane pojęcie. Niektórzy wielki format rozumieją przez gigantyczne siatki mesch wiszące na ścianach dużych budynków i te osoby się nie mylą. Należy jednak dodać, że do tej klasy plakatów zalicza się już format B2 – arkusz o wymiarach 50x70cm. Tak więc reklamy Citylight, Backlight, billboardy a także bannery zawieszane na ogrodzeniach zaliczą się do tych wielkoformatowych. Niezależnie od wielkości, reklamy wielkoformatowe mają to samo zadanie – promocję. Ciekawy i przykuwający wzrok projekt oraz dobra lokalizacja plakatu to przepis na sukces Twojej kampanii reklamowej.

Jak przygotować plik do druku

Przygotowując plik reklamy wielkoformatowej do druku, należy przede wszystkim pamiętać o dopasowaniu rozdzielczości to rodzaju podłoża i formatu wydruku. Większa będzie bowiem przy plakacie typu backlight, który widzimy z bliska, mniejsza natomiast przy większych plakatach. Pamiętaj! Im większa reklama, tym mniejsza rozdzielczość. Warto też wiedzieć, że drukarnia nie musi mieć kroju pisma, które zastosujesz w pliku. Dlatego ważne jest, aby zamienić tekst na krzywe. Unikniesz w ten sposób automatycznej korekty, która może zmienić cały tekst. Sprawdź również specyfikację do druku, którą znajdziesz na stronie każdej drukarni internetowej. Instrukcje w nich zawarte, są indywidualne dla każdej drukarni, dlatego tak ważne jest postępowanie ściśle według tych wytycznych. W przeciwnym razie możesz spotkać się z błędami w druku takich jak obcięcie tekstu lub grafiki i dodatkowymi kosztami.

Jaki druk jest najlepszy do wielkiego formatu

Reklama outdoorowa każdego dnie narażona jest na działanie warunków atmosferycznych. Słońce i wilgoć mogą mieć duży wpływ na trwałość druku. Dlatego do plakatów wielkoformatowych stosuje się specjalny druk, który nie blaknie i nie zmywa się. To właśnie dzięki metodzie solwentowej, kolory są głębokie i żywe a druk wyraźny i przejrzysty przez długi czas.

Jak wydrukować coś na plexi?

Plexi to jeden z najpopularniejszych materiałów używanych w tworzeniu reklam zarówno wewnętrznych jak i wewnętrznych. Jest to szkło akrylowe, które jest przezroczyste i doskonale sprawdza się jako element dekoracji oraz reklamy. Nadruk na plexi wykonywany jest w technologii UV i prezentują się one wyjątkowo nowocześnie i oryginalnie.

Nadruk na plexi – zalety

  •         Produkty wykonane z plexi są całkowicie bezpieczne dla środowiska. Polimery nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że wykonane elementy możemy umieścić w zamkniętym pomieszczeniu, gdzie przez wiele godzin przebywają klienci lub pracownicy
  •         Nadruk na plexi ma bardzo wysoką odporność na blaknięcie, dzięki czemu doskonale prezentuje się przez długi czas
  •         Plexi jest odporne na wilgoć oraz wpływ wysokich temperatur, dzięki czemu jest świetnym materiałem do tworzenia zewnętrznej reklamy
  •         Nadruk na plexi jest bardzo wytrzymały, nie odpryskuje oraz nie zmywa się
  •         Po nadrukowaniu projektu plexi nie musi schnąć, co pozwala na szybką obróbkę
  •         Kolory są doskonale odwzorowane, dzięki czemu każdy projekt prezentuje się profesjonalnie i ciekawie

Gdzie wykonać nadruk na plexi

Nadruk na plexi ma wiele zalet jednak wymaga sporo doświadczenia i wprawy. Realizacja projektu wymaga nie tylko nadrukowania treści, grafik czy kolorów, ale również przycięcia do pożądanego kształtu oraz nawiercenia odpowiednich otworów. To wszystko sprawia, że należy wybrać firmę, która specjalizuje się w tego typu realizacjach.

Jak wykorzystać plexi

  •         Doskonale sprawdzi się na stoiskach podczas targów, konferencji oraz szkoleń
  •         Najczęściej elementy z plexi możemy spotkać oraz biurach jako dekorację lub reklama
  •         Odporność na czynniki atmosferyczne sprawia, że doskonale sprawdzi się jako szyldy, tablice informacyjne lub elementy podświetlane
  •         Plexi często wykorzystywane w sklepach firmowych zarówno jako dekoracja, jak i element promocji firmy

Plexi to bardzo ciekawy materiał, który doskonale sprawdza się w reklamie oraz podczas tworzenia dekoracji. Świetnie sprawdzi się zarówno w przestrzeniach biurowych jak i prywatnych. Należy jednak pamiętać o ciekawym i oryginalnym projekcie oraz o wyborze drukarni, która doskonale zna się nie tylko na technologii UV, ale również na dalszych pracach potrzebnych do stworzenia gotowego produktu.

Dlaczego warto zainwestować w torby bawełniane z nadrukiem?

Torby bawełniane z nadrukiem na stałe zagościły w naszych domach. Przekazywane przede wszystkim w formie upominków podczas zakupów, jako opakowanie na gadżety reklamowe lub materiały szkoleniowe. Są one wyjątkowo doceniane przez odbiorców ze względy na ich uniwersalność oraz funkcjonalność. Nadruk na torbach bawełnianych możemy dowolnie zaprojektować tworząc w ten sposób oryginalny produkt.

Dlaczego warto zainwestować w torby bawełniane z nadrukiem

  •         Uniwersalność – torby bawełniane z nadrukiem sprawdzą się zarówno jako opakowanie na prezenty lub gadżety reklamowe, ale również do przenoszenia żywności, prywatnych rzeczy oraz innych produktów. Można je również przekazywać jako upominek, który klient będzie używał na co dzień, a tym samym będzie reklamował naszą firmę
  •         Świetny nośnik reklamy – torby, które będą używane w prywatnych sytuacjach przez klientów dotrą do szerokiego grona odbiorców z różnych grup społecznych. Żaden inny nośnik reklamy nie jest na tyle skuteczny
  •         Ekologiczność – torby bawełniane z nadrukiem nie szkodzą naszej Planecie, a dzięki wytrzymałości mogą być używane przez wiele lat
  •         Możliwość używania do wielu celów – z ciekawą torbą bawełnianą można iść zarówno do pracy jak i na zakupy i spacer
  •         Niski koszt – w przełożeniu na ilość odbiorców, do których może dotrzeć reklama naszej firmy, koszt produkcji jest niski

Nadruk na torbach bawełnianych

Torby bawełniane z nadrukiem możemy dowolnie spersonalizować – https://www.drukomat.pl/torba-bawelniana-naturalna. Daje to nam możliwość przygotowania doskonałego upominku, nośnika reklamy lub wyposażenia firmy. Torby bawełniane mają całkiem spora powierzchnię, na której można umieścić logo firmy, ciekawe hasło reklamowe, dane firmy oraz ciekawą grafikę. Ważne jest, aby treści nie było zbyt dużo. Projekt musi być ciekawy i oryginalny. Całość ma przyciągnąć wzrok odbiorców oraz sprawić, że zapamiętają nazwę firmy i samodzielnie sprawdzą ofertę.

Zdecydowanie warto zainwestować w torby bawełniane z nadrukiem. Są one doskonałym nośnikiem reklamy, który dodatkowo jest doceniany przez obdarowane osoby. Klienci bardzo cenią sobie tego typu upominki, które nie tylko dobrze wyglądają, ale również są funkcjonalne i można je wykorzystać w życiu prywatnym.