blog serwisu wydrukujulotke.pl

Blog serwisu

Dlaczego ulotki dla salonu fryzjerskiego są tak ważne?

W niektórych branżach klient niejako skazany jest na jednego, konkretnego dostawcę produktów i usług. Inne branże natomiast są niesamowicie konkurencyjne i trzeba się tam niezwykle przyłożyć się właściwego promowania naszej firmy, aby wyróżnić się spośród dużego grona przedsiębiorców oferujących podobne towary lub usługi. Dlatego właśnie, czasem to marketing sprawia, że dana firma rozwija się na rynku, nawet jeśli konkurencja bywa tańsza lub oferuje szerszy zakres usług. Dlatego też żaden świadomy przedsiębiorca nie może pominąć działań marketingowych, bo konsekwencje takiego zaniechania mogą być bardzo poważne.

Czytaj dalej “Dlaczego ulotki dla salonu fryzjerskiego są tak ważne?”

Czy warto zostawiać ulotki na szybie samochodów?

Wiemy, że ulotka to skuteczna i dość tania forma reklamy. Jest łatwa do rozpowszechniania – to jedna z jej głównych zalet, ponieważ im więcej osób zobaczy daną ulotkę, tym firma ma większe szanse na pozyskanie nowych klientów. Częstą praktyką jest umieszczanie broszur na szybach samochodów – jednak czy taka forma promocji jest w ogóle legalna?

Czytaj dalej “Czy warto zostawiać ulotki na szybie samochodów?”

Jak zachęcić klientów do skorzystania z biura turystycznego?

Choć wyjazdy i wakacje kojarzą nam się zwykle z okresem letnim, interes turystyczny kręci się także zimą. Wiele osób wyjeżdża wtedy do ciepłych krajów, aby odpocząć od zimnej, nieprzyjemnej pogody w Polsce. Ludzie chętnie korzystają z usług biur podróży, jednak muszą mieć coś, co ich do tego przekona.

Skuteczną formą informowania o ofercie oraz reklamy usług są ulotki. Biuro turystyczne powinno zainwestować w takie materiały po to, aby jak najwięcej osób mogło dowiedzieć się o ofercie. Warto zrobić to zwłaszcza teraz – okres świąteczny, sylwestrowy oraz karnawałowy sprzyja kupowaniu wycieczek za granicę. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne ulotki dla biura turystycznego.

Czytaj dalej “Jak zachęcić klientów do skorzystania z biura turystycznego?”

Nieoczywiste wcielenia ulotek reklamowych

Czym jest ulotka, wie chyba każdy. Nietrudno wyjaśnić, że to wydrukowany materiał reklamowy lub informacyjny, który ma za zadanie dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Zamieszczanie na niej informacji o firmie, produkcie lub usłudze to najczęstsze wykorzystanie ulotki. Jednak nie każdy zamyka się w tej definicji – zobacz, jak jeszcze można wykorzystać ulotki!

Czytaj dalej “Nieoczywiste wcielenia ulotek reklamowych”

Skuteczna reklama usług na Sylwestra

Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza mnóstwo zabaw sylwestrowych. To ważny czas szczególnie dla osób, które właśnie w takie dni pracują – didżejów, właścicieli sal, kucharzy prowadzących kateringi. Taką okazję trzeba odpowiednio wykorzystać i skutecznie się zareklamować.

Jaka forma reklamy będzie najlepsza w przypadku usług świadczonych na zabawę sylwestrową? Na pewno sprawdzą się ulotki – ich produkcja jest tania, zaprojektowanie nie jest skomplikowane, poza tym docierają do dużej liczby odbiorców, a o to przecież chodzi. Tylko jakie powinny być ulotki na zabawę sylwestrową, aby zachęciły klientów?

Czytaj dalej “Skuteczna reklama usług na Sylwestra”

Ważna rola ulotki o zdrowym odżywianiu

Społeczeństwo w dzisiejszych czasach zmaga się z wieloma problemami i chorobami cywilizacyjnymi. Globalnym problemem jest m.in. otyłość i związane z nią choroby. Wiele organizacji promujących zdrowy styl życia stara się uświadamiać społeczeństwo, w jaki sposób możemy zapobiegać otyłości oraz jak ją leczyć. Niezastąpionym materiałem ułatwiającym takie działania są ulotki.

Czytaj dalej “Ważna rola ulotki o zdrowym odżywianiu”

Jak zaprojektować ulotkę dla firmy budowlanej?

Nie od dziś wiadomo, że każda branża rządzi się swoimi prawami. Widać to szczególnie w przypadku reklamy, ponieważ musi być ona skierowana do ściśle określonej grupy odbiorców. Ulotka jest dość uniwersalnym materiałem reklamowym pod warunkiem, że wiemy, jak ją zaprojektować.

Ulotki dla firmy budowlanej nie mogą wyglądać podobnie do ulotek dla salonu kosmetycznego czy restauracji. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, o czym warto pamiętać oraz czego unikać, projektując materiały reklamowe dla firmy z branży budowlanej.

Czytaj dalej “Jak zaprojektować ulotkę dla firmy budowlanej?”

Kreatywna ulotka, która przyciąga wzrok

Projektanci graficzni i ich klienci często zastanawiają się, co zrobić, aby ich ulotka zatrzymywała wzrok na dłużej niż kilka sekund. Co więcej – jak sprawić, aby potencjalny klient nie tylko dokładnie zapoznał się z ulotką, ale przede wszystkim, kupił reklamowany produkt lub skorzystał z usług danej firmy?

Funkcją ulotki jest reklama – nie zawsze jednak okazuje się ona skuteczna. Warto znać kilka zasad i porad, które na pewno zwiększą atrakcyjność ulotki reklamowej, a co za tym idzie – przyniosą firmie większe zyski.

Czytaj dalej “Kreatywna ulotka, która przyciąga wzrok”

Zobacz projekty

Ulotki proste

ulotka prosta

Składane na pół

ulotka składana na pół

Składane w "C"

ulotka składana w c

Ulotka składana w "Z"

ulotka składana w z