blog serwisu wydrukujulotke.pl

Blog serwisu

Czy warto inwestować w ulotki w formacie DL?

Ulotki w formacie DL to nic innego jak kartka A4 złożona na trzy części. Jest to optymalna wielkość dla osób, które chcą umieścić sporą ilość tekstu. Z pewnością na takim formacie zmieści się nie tylko więcej tekstu, ale również grafik. W dodatku istnieje możliwość zadrukowania dwóch stron, co oznacza, że do wykorzystania jest jeszcze większa ilość powierzchni. Dla wielu osób taka ilość miejsca do zadruku nie będzie przydatna. Istnieje jednak wiele przedsiębiorstw, które pragną na ulotce przekazać możliwie najwięcej treści.

Czytaj dalej „Czy warto inwestować w ulotki w formacie DL?”

Ulotki cateringowe dla firm – jak je zaprojektować?

Reklama jest dźwignią handlu – to stwierdzenie funkcjonuje w naszej społeczności od lat, jednak prawdziwość przesłania nie zmieniła się ani trochę. Zakładając własną działalność gospodarczą warto pomyśleć o przygotowaniu odpowiedniej reklamy, która trafi do właściwego odbiorcy. Jedną z popularniejszych, a zarazem skutecznych form przekazu niezmiennie są ulotki reklamowe. Jeśli Twoim pomysłem na biznes jest firma cateringowa, ten artykuł jest dla Ciebie! W jednym miejscu zebraliśmy najistotniejsze informacje na temat ulotek cateringowych.

Czytaj dalej „Ulotki cateringowe dla firm – jak je zaprojektować?”

Jaka powinna być ulotka dla restauracji?

Ulotki restauracji pełnią szereg różnorodnych funkcji, takich jak zachęcenie odbiorców do odwiedzenia lokalu, skorzystania ze specjalnej promocji czy rabatu, a wreszcie odwiedzenia strony internetowej czy fanpage’u na portalach społecznościowych. Czym jednak powinna się charakteryzować taka ulotka, aby nie zniknęła ona w morzu różnorodnych treści, które codziennie trafiają w ręce tysięcy odbiorców?

Czytaj dalej „Jaka powinna być ulotka dla restauracji?”

Nowoczesne ulotki – jak zaprojektować?

Niejednokrotnie jesteśmy nimi zasypywani podczas przechadzki po każdym z większych miast. Roi się od nich również w miejscowościach wypoczynkowych oraz w miejscach, które odwiedzane są tłumnie przez turystów. Ich głównym zadaniem jest zachęcenie nas do odwiedzenia konkretnego miejsca i zrobienia w nim zakupów czy zjedzenia posiłku. Mowa oczywiście o ulotkach. Co zrobić, by kampania reklamowa prowadzona za pomocą ulotek była skuteczna? Jak powinna wyglądać nowoczesna ulotka, która będzie skuteczniej budować pozycję naszej firmy? O tym opowiemy w dalszej części tekstu.

Czytaj dalej „Nowoczesne ulotki – jak zaprojektować?”

Jak powinna wyglądać i jakie elementy zawierać ulotka dla salonu kosmetycznego?

Ulotki należą do najpopularniejszych form prezentacji oferty usługowej salonu kosmetycznego. Dzięki obecności dużej przestrzeni do zagospodarowania, do wyobraźni klientek przemówić można w ten sposób na wiele sposobów. Zastosowanie odpowiedniej formy graficznej jest w stanie natychmiastowo przykuć uwagę, a także skutecznie zachęcić do odwiedzin w salonie. Estetyczny wygląd to jednak nie wszystko, ponieważ ulotki kosmetyczne muszą również w odpowiedni sposób przekazywać treść.
Czytaj dalej „Jak powinna wyglądać i jakie elementy zawierać ulotka dla salonu kosmetycznego?”

Kilka inspiracji na kreatywne ulotki

Ulotki są zdecydowanie najczęściej wykonywanymi materiałami promocyjno – reklamowymi. Posiadają ogromny potencjał, jak również w łatwy sposób mogą przekonać każdego konsumenta do danej firmy, a także usługi lub produktu. Oczywiście pod warunkiem, iż zostaną odpowiednio zaprojektowane. Ich treść również musi być należycie przygotowana. Choć w przygotowaniu ulotki nie ma większych trudności, wiele osób nie wie, w jaki sposób przygotować atrakcyjny materiał reklamowy. Oto przykład kreatywnych ulotek.
Czytaj dalej „Kilka inspiracji na kreatywne ulotki”

Dlaczego ulotki dla salonu fryzjerskiego są tak ważne?

W niektórych branżach klient niejako skazany jest na jednego, konkretnego dostawcę produktów i usług. Inne branże natomiast są niesamowicie konkurencyjne i trzeba się tam niezwykle przyłożyć się właściwego promowania naszej firmy, aby wyróżnić się spośród dużego grona przedsiębiorców oferujących podobne towary lub usługi. Dlatego właśnie, czasem to marketing sprawia, że dana firma rozwija się na rynku, nawet jeśli konkurencja bywa tańsza lub oferuje szerszy zakres usług. Dlatego też żaden świadomy przedsiębiorca nie może pominąć działań marketingowych, bo konsekwencje takiego zaniechania mogą być bardzo poważne.

Czytaj dalej „Dlaczego ulotki dla salonu fryzjerskiego są tak ważne?”