blog serwisu wydrukujulotke.pl

Blog serwisu

Jak wydrukować coś na plexi?

Plexi to jeden z najpopularniejszych materiałów używanych w tworzeniu reklam zarówno wewnętrznych jak i wewnętrznych. Jest to szkło akrylowe, które jest przezroczyste i doskonale sprawdza się jako element dekoracji oraz reklamy. Nadruk na plexi wykonywany jest w technologii UV i prezentują się one wyjątkowo nowocześnie i oryginalnie.

Nadruk na plexi – zalety

  •         Produkty wykonane z plexi są całkowicie bezpieczne dla środowiska. Polimery nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że wykonane elementy możemy umieścić w zamkniętym pomieszczeniu, gdzie przez wiele godzin przebywają klienci lub pracownicy
  •         Nadruk na plexi ma bardzo wysoką odporność na blaknięcie, dzięki czemu doskonale prezentuje się przez długi czas
  •         Plexi jest odporne na wilgoć oraz wpływ wysokich temperatur, dzięki czemu jest świetnym materiałem do tworzenia zewnętrznej reklamy
  •         Nadruk na plexi jest bardzo wytrzymały, nie odpryskuje oraz nie zmywa się
  •         Po nadrukowaniu projektu plexi nie musi schnąć, co pozwala na szybką obróbkę
  •         Kolory są doskonale odwzorowane, dzięki czemu każdy projekt prezentuje się profesjonalnie i ciekawie

Gdzie wykonać nadruk na plexi

Nadruk na plexi ma wiele zalet jednak wymaga sporo doświadczenia i wprawy. Realizacja projektu wymaga nie tylko nadrukowania treści, grafik czy kolorów, ale również przycięcia do pożądanego kształtu oraz nawiercenia odpowiednich otworów. To wszystko sprawia, że należy wybrać firmę, która specjalizuje się w tego typu realizacjach.

Jak wykorzystać plexi

  •         Doskonale sprawdzi się na stoiskach podczas targów, konferencji oraz szkoleń
  •         Najczęściej elementy z plexi możemy spotkać oraz biurach jako dekorację lub reklama
  •         Odporność na czynniki atmosferyczne sprawia, że doskonale sprawdzi się jako szyldy, tablice informacyjne lub elementy podświetlane
  •         Plexi często wykorzystywane w sklepach firmowych zarówno jako dekoracja, jak i element promocji firmy

Plexi to bardzo ciekawy materiał, który doskonale sprawdza się w reklamie oraz podczas tworzenia dekoracji. Świetnie sprawdzi się zarówno w przestrzeniach biurowych jak i prywatnych. Należy jednak pamiętać o ciekawym i oryginalnym projekcie oraz o wyborze drukarni, która doskonale zna się nie tylko na technologii UV, ale również na dalszych pracach potrzebnych do stworzenia gotowego produktu.

Dlaczego warto zainwestować w torby bawełniane z nadrukiem?

Torby bawełniane z nadrukiem na stałe zagościły w naszych domach. Przekazywane przede wszystkim w formie upominków podczas zakupów, jako opakowanie na gadżety reklamowe lub materiały szkoleniowe. Są one wyjątkowo doceniane przez odbiorców ze względy na ich uniwersalność oraz funkcjonalność. Nadruk na torbach bawełnianych możemy dowolnie zaprojektować tworząc w ten sposób oryginalny produkt.

Dlaczego warto zainwestować w torby bawełniane z nadrukiem

  •         Uniwersalność – torby bawełniane z nadrukiem sprawdzą się zarówno jako opakowanie na prezenty lub gadżety reklamowe, ale również do przenoszenia żywności, prywatnych rzeczy oraz innych produktów. Można je również przekazywać jako upominek, który klient będzie używał na co dzień, a tym samym będzie reklamował naszą firmę
  •         Świetny nośnik reklamy – torby, które będą używane w prywatnych sytuacjach przez klientów dotrą do szerokiego grona odbiorców z różnych grup społecznych. Żaden inny nośnik reklamy nie jest na tyle skuteczny
  •         Ekologiczność – torby bawełniane z nadrukiem nie szkodzą naszej Planecie, a dzięki wytrzymałości mogą być używane przez wiele lat
  •         Możliwość używania do wielu celów – z ciekawą torbą bawełnianą można iść zarówno do pracy jak i na zakupy i spacer
  •         Niski koszt – w przełożeniu na ilość odbiorców, do których może dotrzeć reklama naszej firmy, koszt produkcji jest niski

Nadruk na torbach bawełnianych

Torby bawełniane z nadrukiem możemy dowolnie spersonalizować – https://www.drukomat.pl/torba-bawelniana-naturalna. Daje to nam możliwość przygotowania doskonałego upominku, nośnika reklamy lub wyposażenia firmy. Torby bawełniane mają całkiem spora powierzchnię, na której można umieścić logo firmy, ciekawe hasło reklamowe, dane firmy oraz ciekawą grafikę. Ważne jest, aby treści nie było zbyt dużo. Projekt musi być ciekawy i oryginalny. Całość ma przyciągnąć wzrok odbiorców oraz sprawić, że zapamiętają nazwę firmy i samodzielnie sprawdzą ofertę.

Zdecydowanie warto zainwestować w torby bawełniane z nadrukiem. Są one doskonałym nośnikiem reklamy, który dodatkowo jest doceniany przez obdarowane osoby. Klienci bardzo cenią sobie tego typu upominki, które nie tylko dobrze wyglądają, ale również są funkcjonalne i można je wykorzystać w życiu prywatnym. 

Jak długo trwa druk kalendarza na zamówienie

Wraz z końcem roku rozpoczynają się przygotowania do druku materiałów promocyjnych, które będą wykorzystywane jako upominki świąteczne dla pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Jednym z najpopularniejszych rodzajów gadżetów reklamowych są kalendarze reklamowe. Dzięki swoim zaletom wykorzystywane są przez wiele firm z różnych obszarów gospodarki. Druk kalendarzy daje ogromne możliwości projektowania produktów kreatywnych i oryginalnych.

Druk kalendarzy – o czym należy pamiętać podczas projektowania

  •         Określenie odbiorcy – ma to kluczowe znaczenie, ponieważ tylko dobrze dobrany produkt do odbiorcy sprawi, że nasz kalendarz zostanie wykorzystany i doceniony
  •         Wybór zdjęć oraz grafik – to one decydują o tym czy nasz kalendarz reklamowy wzbudzi zainteresowanie
  •         Wybór treści – ilość treści musimy dobrać do rodzaju kalendarza. Jednak nie powinno ich być zbyt dużo, aby nie odwrócić uwagi od logo firmy oraz reklamowanego produktu lub usługi
  •         Wybór drukarni – realizacja ma kluczowe znaczenie. Nawet najlepszy projekt źle wydrukowany nie pomoże w osiągnięciu zamierzonego celu, a w przypadku kalendarzy na zamówienie spowoduje, że odbiorca nie będzie chciał z niego korzystać

Kalendarze na zamówienie – co wpływa na czas realizacji

  •         Termin zamówienia – zostawiając zamówienie na koniec roku możemy mieć pewność, że czas realizacji będzie bardzo długi. Lepiej zlecić realizację już w połowie roku, kiedy drukarnie nie są przeciążone, a obsługa ma czas na sprawdzenie projektu
  •         Rodzaj kalendarzy – czas realizacji zmienia się w zależności od rodzaju kalendarza
  •         Dopracowanie projektu – jeżeli projekt jest w pełni dopracowany od razu po złożeniu zamówienia zostaje oddany do druku. W przypadku kiedy są pewne niedociągnięcia drukarnia może poprosić o ich poprawienie, co wydłuży czas realizacji
  •         Zdobienia – wszystkie dodatkowe elementy oraz zdobienia wpływają na czas realizacji

Kalendarze reklamowe – dlaczego warto

Kalendarze na zamówienie są doskonałą formą reklamy. Druk kalendarzy pozwala na wybór dowolnej kolorystyki, zdobień oraz dodatkowych elementów. Mamy możliwość niewielkim kosztem stworzyć produkt, który przez cały rok będzie reklamował nasze produkty oraz usługi w ciekawy sposób. Kalendarze reklamowe, które przygotowane są w ciekawy sposób na pewno zostaną wykorzystane w przestrzeni biurowej, ale również w prywatnych pomieszczeniach, co dodatkowo zwiększy liczbę odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów. 

Wymogi dotyczące pieczątek

Jakie są wymogi prawne dotyczące pieczątek?

Nie istnieje żaden przepis, który nakłada na przedsiębiorców obowiązek posiadania pieczątek firmowych. Również nie ma żadnych wytycznych, które określają co miałoby się znaleźć na pieczęci. Wielu przedsiębiorców rezygnuje z posiadania pieczątki jednak warto przemyśleć czy ich posiadanie może wiele ułatwić, a przede wszystkim przyspieszyć. Pieczątki, poza formalnym użyciem,  możemy wykorzystywać do wielu innych celów.

Jeżeli decydujemy się na posiadanie pieczątki firmowej powinniśmy zadbać o to, aby prezentowała się ona profesjonalnie oraz zawierała wszystkie potrzebne informacje.

Pieczątki formalne – co na nich powinno się znajdować

Przede wszystkim pełna nazwa firmy, NIP, REGON, adres siedziby oraz numer telefonu. Obecnie pieczątki na zamówienie możemy samodzielnie zaprojektować używając ciekawych grafik, hasła reklamowego oraz logo firmy. Dzięki profesjonalnemu projektowi nasza pieczątka firmowa stanie się doskonałym nośnikiem reklamy.

Poza klasycznym wykorzystaniem pieczątek możemy je wykorzystywać również do innych celów. Pieczątki online dają możliwość przygotowanie ich z dowolnym stemplem co daje duże pole do ich użycia.

Pieczątki – do czego możemy ich użyć

  •         Programy partnerskie – zbieranie pieczątek to doskonały pomysł na nawiązanie dobrych relacji z klientami. Dodatkowo zwiększają zainteresowanie oferta firmy co znacząco wpływa na dochody
  •         Stemplowanie opakowań – jest to rozwiązanie, które ogranicza koszty reklamy. Zamiast stale zamawiać naklejki lub personalizowane opakowania możemy zdecydować się na pieczątki, którymi możemy znakować paczki
  •         Podpis – to idealnie rozwiązanie, dla osób, które podpisują wiele dokumentów. Nie mają oczywiście mocy w przypadku oficjalnych dokumentów, ale sprawdzą się podczas przygotowania kartek świątecznych lub podziękowań dla klientów oraz kontrahentów

Pieczątki na zamówienie – dlaczego warto

Doskonałym pomysłem są pieczątki na zamówienie, które realizowane są przez drukarnie internetowe. Ich główną zaletą jest niska cena, szybka realizacja oraz możliwość wyboru firmy spoza rejonu zamieszkania. Pieczątki online to również ogromna wygoda, ponieważ zamówienie możemy złożyć z domu lub biura o każdej porze dnia i nocy. Dodatkowo zamówienie dostarczane jest przez kuriera więc nie ma konieczności osobistej wizyty w drukarni.

Pieczątki nie są obowiązkowym wyposażeniem firmy, jednak jak widać powyżej można ich używać do wielu celów. Pieczątki usprawniają pracę firmy i wpływają na czas realizowanych przez nas zadań. Warto zadbać o ich profesjonalny wygląd, ponieważ są doskonałym nośnikiem reklamy i mogą sprawić, że nasze dokumenty oraz pisma wyróżnią się na tle innych.

Czy każdy przedsiębiorca potrzebuje pieczątki?

Utarło się w społeczeństwie przekonanie, iż każdy przedsiębiorca potrzebuje pieczątki, ale czy tak jest na pewno? Czy jest to uregulowane prawnie czy tylko wymóg stawiany przez urzędników?

Czy każdy przedsiębiorca musi posiadać pieczątki?

Okazuje się, że posiadanie pieczęci firmowej nie jest wymagane literą prawa. Nie istnieją żadne zapisy w przepisach o tym, iż pieczątka musi być zawsze na podręczu przedsiębiorcy. Oczywiście często spotykamy się w banku bądź urzędzie, iż na dole dokumentu widnieje napis „podpis i pieczątka”. Co w takim przypadku? Według wykładni prawa jedynym poświadczeniem naszej osoby jest tylko nasz podpis. I choć przepisy stoją po naszej stronie, może nas niestety czekać jeszcze więcej pracy papierkowej niż się wydaje. Musimy wtedy przedłożyć specjalne pismo poświadczające, że nie jesteśmy w posiadaniu takiej pieczątki firmowej.

Pieczątki online – najlepsze rozwiązanie dla zapracowanych

Czy warto jednak podejmować się takiej „batalii” w każdym banku czy urzędzie? Dla każdego zapracowanego przedsiębiorcy najlepszym rozwiązaniem będą pieczątki online. Można je zamówić prosto, szybko bez wychodzenia z biura. Wystarczy znaleźć drukarnię online, która najlepiej spełni nasze oczekiwania. 

Pieczątki online – dlaczego warto

Pieczątki online są tak samo dobre jakościowo jak te produkowane w drukarniach stacjonarnych. Każda drukarnia na swojej stronie internetowej posiada dokładny przewodnik jak zamówić pieczątki online. Oferowane systemy zamawiania pieczątek online pozwalają już w trzy minuty stworzyć projekt praktycznie dla każdego: lekarskiej, księgowej, kieszonkowej, firmowej bądź też imiennej. A samym rodzajom pieczątek nie ma końca: specjalizowane automaty samotuszujące, datowniki, pieczątki flashowe, stemple drewniane i plastikowe, automaty szkieletowe, ekologiczne, kieszonkowe, etui lekarskie, oraz wiele innych, na specjalne zamówienie.

Zadając ponownie pytanie czy pieczęć firmowa jest potrzebna? Nie! Ale czy jest przydatna? Oczywiście, że tak! Każdy doświadczony przedsiębiorca przyzna, iż jest to łatwiejszy sposób podania swoich wszystkich danych takich jak NIP, REGON, numer telefonu i inne informacje potrzebne do wystawienia faktury niż wypełnianie dokumentów ręcznie. 

Do jakich produktów wybrać pudełko fasonowe?

Pudełko fasonowe to jedne z najpopularniejszych opakowań wybieranych przez właścicieli sklepów internetowych do wysyłania swoich towarów. Ich wygląd jest wyjątkowo efektowny, dzięki czemu są tak popularne. Możemy ich użyć do każdego rodzaju produktów. Od spożywczych aż po materiały budowlane.

Czym są pudełka fasonowe

Pudełka fasonowe zostały zaprojektowane tak, aby składanie ich było szybkie i proste. Dodatkową zaletą jest fakt, że nie potrzeba żadnych dodatkowych materiałów do ich złożenia. Przez klientów pudełka fasonowe z nadrukiem kojarzone są przede wszystkim z elegancją oraz profesjonalnym podejściem do klienta.

Pudełka fasonowe z nadrukiem – zalety

  •         Estetyka wykonania, dzięki czemu doskonale prezentują każdy produkt, który się w nich znajduje
  •         Dzięki swoim niewielkim rozmiarom zapewniają pełne dopasowanie do produktu, a tym samym bezpieczeństwo podczas transportu
  •         Dzięki temu, że same się zamykają wykluczamy dodatkowe koszty związane z zakupem na przykład taśmy klejącej
  •         Ich efektowny wygląd zrobi wrażenie na każdej osobie i sprawi, że produkt w nim ukryty zostanie pozytywnie oceniony

Pudełka fasonowe same w sobie są wyjątkowo ciekawe i efektowne, jednak warto je wzbogacić o ciekawy nadruk.

Pudełka fasonowe – dlaczego warto je spersonalizować

  •         Będą kojarzyły się tylko z naszą firmą
  •         Doskonale wpiszą się w jednolitą identyfikację wizualną marki
  •         Wyróżnią się na tle konkurencji
  •         Sprawią, że klienci będą chcieli wrócić do naszego sklepu

Pudełka fasonowe z nadrukiem – gdzie je kupować

Pudełka mają nie tylko ładnie wyglądać, ale przede wszystkim mają zabezpieczyć towar podczas transportu. To główny powód, dla które powinniśmy zadbać o to, aby były wykonane z najwyższej jakości materiałów. Warto nawiązać współpracę z producentem, który ma duże doświadczenie oraz wielu klientów, którzy mogą poświadczyć o jego rzetelności.

Pamiętajmy, że opakowanie na produkty jest niejako wizytówką firmy. Klient w pierwszej chwili widzi opakowanie, a nie produkt. Dlatego tak ważne jest zadbanie o jego wygląd oraz o to, aby kojarzyło się tylko z naszą firmą. Zapewni to naszej marce rozpoznawalność oraz pozytywne opnie klientów, które z pewnością przełożą się na zyski.

Jak zaprojektować i zamówić wizytówkę online?

W dobie Internetu może się wydawać, że wizytówki przestają mieć znaczenie. Ale to zdecydowanie błędne przekonanie. Wizytówka to główny element zawierania znajomości podczas spotkań biznesowych oraz wydarzeń branżowych. Wizytówka zapewnia łatwe i nienachalne przekazanie informacji kontaktowych, a dodatkowo daje możliwość wyróżnienia się i pokazania z najlepszej strony. Ponieważ odbiorca oceni nas w ciągu sekundy od otrzymania wizytówki warto włożyć dużo pracy i wysiłku w profesjonalne jej zaprojektowanie. W przypadku wizytówki małe detale robią dużą różnicę.

Świetnym rozwiązaniem, które zaczyna być coraz bardziej popularne są wizytówki online. To bardzo wygodna forma zamówienia oraz przygotowania wizytówek. Wizytówki online najbardziej doceniane są przez zapracowane osoby, które nie mają czasu na osobiste wizyty w drukarni.

Jak zamówić wizytówki online

Aby zamówić wizytówki online wystarczy wejść na stronę wybranej drukarni i wybrać interesujący nas produkt. Jeśli posiadamy gotowy projekt możesz go przesłać mailowo lub załączyć podczas zamówienia. Wiele drukarni posiada w swoich szeregach profesjonalnych grafików, którzy sprawdzą czy projekt jest odpowiednio przygotowany i czy nie wymaga on wprowadzenia zmian. Dodatkową opcją jest zlecenie przygotowania projektu oryginalne wizytówki lub skorzystania z kreatora wizytówek. Daje on możliwość skorzystania z wielu wzorów i stworzenia wizytówki online idealnie dopasowanej do naszych potrzeb.

Wizytówki online – gdzie je zamawiać

Obecnie na rynku polskim możemy znaleźć wiele, profesjonalnych drukarni, które specjalizują się w realizacji materiałów promocyjnych. Firmy te są również otwarte na nowe rozwiązania oraz pomysły. Główną zaletą drukarni online jest fakt, że możemy zdecydować się na firmę, która znajduje się poza obszarem naszego zamieszkania. Daje to możliwość wyboru drukarni tylko ze względu na nasze oczekiwania. Wizytówki online możemy stworzyć w klasycznym rozmiarze na papierze i w tym wypadku zapewne każda drukarnia wywiąże się z zadania. Jednak jeżeli decydujemy się na niestandardowe wizytówki, na innym rodzaju podłoża, z wieloma zdobieniami i elementami warto wybrać drukarnię, która posiada odpowiednie maszyny oraz przeszkolony personel. 

 

Prowadzisz sklep internetowy? Opakowania z nadrukiem są niezbędne!

Opakowania kartonowe z nadrukiem to jeden z najlepszych sposobów żeby zapaść w pamięć klientowi – https://www.drukomat.pl/produkty/opakowania. Wiadomo bowiem, iż w obecnych czasach dobry produkt stoi już na równi z pięknym opakowaniem. Tak jak w restauracji mówi się, że goście jedzą oczami, tak w prowadzeniu sklepu internetowego produkt jest oceniany przez pryzmat pierwszego wrażenia jakim jest jego opakowanie.

Opakowania z nadrukiem – dlaczego warto

Opakowania z nadrukiem, mają ogromny potencjał reklamowy. Gdy spojrzymy na zwykłe opakowania kartonowe, to może i są one estetyczne, ale nie zapadają specjalnie w pamięć, a tym bardziej nie kojarzą się z jedną marką. Warto również pamiętać, iż jest to bezcenna powierzchnia reklamowa.

Jak wykorzystać opakowania kartonowe w reklamie

Opakowania z nadrukiem pomagają w tworzeniu tożsamości marki i jej rozpoznawalności u klienta, a jest to niezmiernie ważne w przyszłości, ponieważ pomaga zwiększyć rozpoznawalność firmy nawet o 80%. Często takie opakowania kartonowe, są wykorzystywane przez odbiorców na przykład w domu do trzymania różnego rodzaju przedmiotów, przez co stale przypominają o naszej marce. 

Opakowanie z nadrukiem – o czym należy pamiętać podczas projektowania

Logo firmy oraz to co nadrukujemy na swoim opakowaniu, musi być spójne z produktem. Bardzo ważne jest żeby treść trafiła szybko do klienta. Nie można się rozpisywać, ponieważ klient często przeznaczy ułamki sekund na zapoznanie się z napisem. Niekiedy wystarczy nawet proste „dziękujemy z Twój zakup”, a odbiorca od razu poczuje się doceniony. Każdy nadruk musi wywołać pozytywne myśli u klienta.

Sukcesem jest zaprojektowanie opakowania z nadrukiem w designerski sposób, tak aby stało się nie tylko pudełkiem, ale i reklamą. W ostatnich latach ludzie uwielbiają dzielić się wszystkim w internecie czy z przyjaciółmi, więc jeśli nasze opakowanie kartonowe przypadnie im do gustu to możemy być pewni, że zostanie pokazane innym odbiorcom. 

Wniosek z tego nasuwa się sam: opakowania z nadrukiem są niezbędne dla przyszłości i reklamy każdej firmy. Ciekawe ich zaprojektowanie daje pewność, że marka będzie coraz bardziej rozpoznawalna na rynku, a odbiorcy będą doceniali firmę za dbałość o każdy szczegół.

Pudełko z logo, dlaczego warto?

Pudełko to przedmiot, który używany jest codziennie i przydaje się w wielu sytuacjach. Dlaczego nie miałby tak często reklamować Twojej firmy?  Taki zwyczajny przedmiot codziennego użytku może stać się świetnym nośnikiem reklamy Twoich produktów lub usług.  Jest wiele sytuacji, w których dobrze jest mieć pudełko z logo własnej firmy. Przeczytaj i przekonaj się, że naprawdę warto.

Wysyłka i pakowanie produktów w pudełko z logo sklepu

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy lub stacjonarny to często spotykasz się z sytuacją kiedy klienci kupują nie pojedyncze produkty, ale ich zestawy. Wtedy pudełko z logo firmy bardzo dobrze sprawdzi się jako opakowanie zbiorcze. Zupełnie inne, lepsze wrażenie robi otrzymanie przesyłki w pudełku, które jest ciekawe graficznie i nawiązuje do wizerunku przedsiębiorstwa sprzedającego.  Podobnie w sklepie stacjonarnym, kilka produktów zapakowane w estetyczne pudełko z logo wygląda ładniej niż wrzucone do foliowej torby. Szczególnie, że wiele osób chce aby ich zakupy były przyjazne środowisku, a pudełko które może wykorzystać wielokrotnie jest na pewno ekologicznym wyborem.

Upominki dla klientów spakowane w pudełko z logo

Można znaleźć wiele okazji do obdarowania swoich klientów upominkiem. Niezależnie od branży, w której działa dana firma okazją może być promocja lub rocznica działalności firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby to opakowanie prezentu również przypominało klientowi o naszej firmie. Wystarczy zrobić opakowanie z logo własnej firmy. Klient na pewno ucieszy się z upominku, który otrzyma, a do tego opakowanie z logo spełni dodatkową rolę dyskretnego nośnika reklamy. Czy to nie jest podwójna korzyść? Oczywiście, że jest.

Trwałe pudełko z logo zostanie z klientem na dłużej

Jeżeli opakowanie z firmowym nadrukiem będzie dobrej jakości może posłużyć dużo dłużej niż tylko na czas przechowywania, transportu czy używania danego produktu. Coraz popularniejsza teraz filozofią redukcji odpadów i nadawania przedmiotom drugiego życia może zaowocować tym, że pudełko z logo firmy zostanie z klientem na dłużej jako karton do przechowywania lub pudełko na potrzebne domowe drobiazgi. Tym samym dłużej będzie przypominało o naszym przedsiębiorstwie.

Ulotka szkoły językowej

Ulotka dla szkoły językowej

Ulotka jest jednym z popularniejszych nośników reklamy firm z każdej branży.  Zanim rozpoczniemy druk ulotek szkoły językowej należy ją zaprojektować i przemyśleć jakie informacje i w jakiej formie chcemy umieścić. Na małej powierzchni ulotek powinny znaleźć się informacje niezbędne, ale wystarczające aby zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z naszej oferty edukacyjnej. Poniżej podpowiadamy jakie elementy koniecznie muszą znaleźć się na ulotce, aby skutecznie zwiększać liczbę kursantów na szkoleniach językowych.

Nazwa szkoły i dane kontaktowe – ulotki, które pozwolą Cię znaleźć

Najlepiej zapamiętujemy to co rzuci się nam w oczy jako pierwsze. Nawet kiedy potencjalny klient zgubi ulotkę zaraz po przeczytaniu jest szansa, że zapamięta nazwę wypisana dużą czcionką u góry ulotki. Pamiętając nazwę firmy łatwo znaleźć więcej danych na przykład w wyszukiwarce internetowej.  Jeżeli przyszły kursant nie zgubi ulotki umieszczone na niej podstawowe dane kontaktowe jak adres mailowy i numer telefonu umożliwią kontakt  w sprawie szczegółów.  Adres strony internetowej i lokalizacja szkoły stacjonarnej są również pomocne.  Dzięki temu osoba zainteresowana ofertą będzie mogła znaleźć szkołę i finalnie zapisać się na kurs.

Zakres usług i terminy – ulotki, które działają

Planując druk ulotek (https://www.drukomat.pl/ulotki) należy zastanowić się jak jasno i zwięźle przekazać najważniejsze informacje dotyczące oferty. Najważniejsze z nich to intensywności kursów, poziomu zaawansowania, liczebności grup i terminów odbywania się zajęć.  To ważne kwestie dla osób poszukujących odpowiedniego szkolenia językowego. Dzięki temu potencjalny uczeń z ulotki dowie się, że szkoła organizuje dokładnie taki kurs jakiego szuka. Zamieść też informacje o terminie zapisów.  Wykonaj druk ulotek odpowiednio przed tym terminem. Daje to czas na ich dystrybucję oraz sprawia, że są aktualne.

Druk ulotek –  traf do idealnych klientów

Druk ulotek wiąże się nie tylko z przygotowaniem tekstu na ulotki, ale także na zaprojektowaniu grafiki. Nawet jasne informacje o bardzo atrakcyjnej ofercie na ulotce nie wystarczą żeby przyciągnąć klientów. Kolorystyka nawiązująca do logo szkoły językowej i styl odpowiedni dla grupy docelowej grupy sprawią, że ulotki idealnie spełnią swoją rolę.