Jak zaoszczędzić na druku ulotek?

Ulotka reklamowa to jeden z najpopularniejszych oraz najbardziej uniwersalnych nośników reklamy. Ulotki są doskonałym rozwiązaniem dla firm, które dopiero wchodzą na rynek i rozpoczynają swoją działalność. Jak wiadomo na początku każdej drogi w biznesie przedsiębiorcy nie posiadają dużych nakładów na reklamę. Dlatego też należy wybrać taką formę, która pozwoli nam na dotarcie do grona odbiorców, ale jednocześnie nie wykorzysta wszystkich oszczędności.

Tanie ulotki – jak zaoszczędzić na reklamie

  •         Większy nakład – cena za jedną ulotkę spada wraz ze zwiększeniem nakładu. Warto skorzystać z tej możliwości, jednak tylko w przypadku kiedy mamy przygotowany perfekcyjny projekt. Zlecając większą liczbę ulotek nie możemy sobie pozwolić nawet na najmniejszy błąd, który sprawi, że stracimy dużą sumę nie mając niż w zamian
  •         Drukarnia online – tanie ulotki na pewno znajdziemy w drukarni internetowej. Dzieje się tak, ponieważ tego typu drukarnie nie ponoszą kosztów związanych z prowadzeniem biura. Ich ceny zazwyczaj są sporo niższe od cen drukarni stacjonarnych.
  •         Programy partnerskie – zlecając wszystkie zamówienia jednej, wcześniej wyselekcjonowanej, drukarni możemy mieć pewność, że po pewnym czasie ich koszt będzie malał. Drukarnie cenią sobie stałych klientów i doceniają ich wierność.

Powyższe możliwości zaoszczędzenia na ulotkach nie odbiją się na ich estetyce oraz odwzorowaniu projektu. Jeżeli jednak zależy nam na maksymalnym obniżeniu kosztów możemy zdecydować się na materiały gorsze jakościowo lub rodzaj tańszej ulotki. Nie są to polecane metody, jednak są sytuację bez wyjścia i wtedy warto skorzystać z tych możliwości.

Jak stworzyć tanie ulotki

  •         Ulotka jednostronna – jest tańsza od dwustronnej lub składanej dzięki mniejszej ilości zadruku 
  •         Ulotka czarno-biała – na pewno nie zrobi takiego efektu jak jej kolorowa wersja, jednak dobry projekt sprawi, że będzie się prezentowała schludnie, a co istotne, przekaże odbiorcy najważniejsze informacje
  •         Cieńsza gramatura papieru – ponownie będzie mnie efektowna jednak spełni wszystkie najważniejsze zadania

Jak widać sposobów na zaoszczędzenie na ulotkach jest wiele. Najważniejsze jest, aby pomimo ograniczeń finansowych stworzyć projekt, który zainteresuje odbiorcę oraz przekażą mu wszystkie informacje dotyczące firmy oraz produktów i usług, które oferuje.